Herroepingsrecht
114 Dagen bedenktijd
Je hebt een afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. Het product kan alleen ongebruikt en, indien mogelijk, in originele verpakking geretourneerd worden.
2Retourkosten
Voor het retourneren van de bestelling zijn de retourkosten voor eigen rekening.
3Crediteren
Wijnen van Egbert zal het bedrag binnen 14 dagen crediteren.
4Retouradres
U kunt uw pakket retour sturen naar:
Wijnen van Egbert
Schoolstraat 12
9161 BE Hollum-Ameland
5Vergoedingen
De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product (als de gehele order retour komt), onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij de ondernemer aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. De ondernemer gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument.
Als de consument heeft gekozen voor een duurdere methode van levering dan de goedkoopste standaardlevering, hoeft de ondernemer de bijkomende kosten voor de duurdere methode niet terug te betalen.
6Modelformulier voor herroeping.
Download hier het modelformulier voor herroeping
dit formulier alleen invullen en terugzenden wanneer u de overeenkomst wilt herroepen
- Aan: Wijnen van Egbert
Schoolstraat 12
9161 BE Hollum
info@wijnenvanegbert.nl
dit formulier alleen invullen en terugzenden wanneer u de overeenkomst wilt herroepen
- Aan: Wijnen van Egbert
Schoolstraat 12
9161 BE Hollum
info@wijnenvanegbert.nl
Betaalmethoden
1Welke betaalmethoden zijn er?
U kunt bij ons heel eenvoudig betalen met:
iDEAL, PayPal (ook creditcard) en klarna achteraf betalen
2PayPal
Bij het kiezen van PayPal als betaalmethode in de check-out wordt u, na het klikken op 'verder', automatisch doorgestuurd naar de website van PayPal. Met PayPal kunt u heel eenvoudig onder vermelding van uw e-mailadres en uw wachtwoord betalen. Het betreffende bedrag wordt direct van uw PayPal-account afgeschreven en u ontvangt een kwitantie per e-mail.
3iDEAL
iDEAL is een gestandaardiseerde betaalmethode voor veilige online betalingen, direct van uw bankrekening. Als u voor de betaalmethode iDEAL kiest, komt na afronding van uw bestelling een directe verbinding met uw bank tot stand. Selecteer dan in de lijst uw bank. Extra informatie:
4Achteraf betalen
Met ‘Betaal later’ betaal je je bestelling achteraf zodra je deze hebt ontvangen en besloten hebt deze te houden. Zo betaal je nooit voor wat je terugstuurt.
Je vult je naam, adres, woonplaats, e-mailadres en andere gegevens in die je altijd bij de hand hebt en je betaalt wanneer het jou goed uitkomt tijdens de betaaltermijn van 14 dagen.
Achteraf betalen met Klarna is veilig en eenvoudig. De betalingsgegevens van je aankoop vind je terug op de rekening die je van ons ontvangt.
Verzendkosten
1Verzendkosten
Wij brengen €7,95 in rekening voor bezorgkosten in Nederland. Verzendkosten zijn inclusief 21% BTW
2Verzendlanden
Wij verzenden uitsluitend binnen Nederland.
Klachten
1Klachten?
Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over onze producten en of dienstverlening. Wij willen u graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden.
U kunt mailen naar: info@wijnenvanegbert.nl
Of bel naar 06-10089797
We zullen uw klacht bekijkenen proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.
Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen. Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op (http://ec.europa.eu/odr .) Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
U kunt mailen naar: info@wijnenvanegbert.nl
Of bel naar 06-10089797
We zullen uw klacht bekijkenen proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.
Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen. Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op (http://ec.europa.eu/odr .) Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.